برنامه های کاربردی مهندسی

فایل‌های نقشه برداری

فایل‌های ژئوتکنیک

فایل های تاسیسات

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 27
  • بازدید دیروز : 175
  • بازدید کل : 715445

کتاب جداول محوری در اکسل


کتاب جداول محوری در اکسل

بسیاری از کارشناسان اکسل معتقدند که جدول محوری (Pivot Table ) یک ابزار قدرتمند در اکسل است. هیچ ابزار دیگری در اکسل انعطاف پذیری و قدرت تحلیل یک جدول­ محوری را ندارد , بوسیله آن می‌توانید داده‌های خامی را که در اختیار دارید به اشکال مختلف , به اطلاعات مفید مورد نظرتان تبدیل و پس از آن به سهولت تجزیه و تحلیل کنید. کارهایی که با جدول محوری انجام می‌شود ، بدون آن و بوسیله فرمول‌نویسی هم می‌توان انجام داد ، اما اگر فرمول ها و جداول محوری را مقایسه کنید خواهید دید که جداول محوری برای استفاده و مدیریت آسان تر است.

مطمئن هستم که دوست دارید از جداول محوری استفاده کنید. بدون شک جدول محوری مهمترین ابزاری است که می تواند در رسیدن شما به سطح یک کاربر حرفه ای اکسل کمک کند.

وقتی که در مورد تجزیه و تحلیل داده ها ، گزارش گیری سریع و یا ارائه داده های خلاصه , بحث می شود هیچ ابزاری نمی تواند به پای جدول محوری برسد.اگر می خواهید مهارت های اکسل خود را به یک سطح بالاتر برسانید، باید در استفاده از جدول محوری حرفه ای شوید.

و , بهترین راه این است که نکته ها , ترفندها و مثال های کاربردی را که در کتاب جداول محوری ذکر کرده ام و می تواند به شما کمک کند مطالعه کنید. این کتاب بصورت فایل PDF همراه با فایل های اکسل مربوط به مثال ها و فایل TXT کدهای ماکرو ارائه می شود.

بیایید شروع کنیم...

پرداخت و دریافت کتاب

مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 794

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما