برنامه های کاربردی مهندسی

فایل‌های نقشه برداری

فایل‌های ژئوتکنیک

فایل های تاسیسات

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 247
  • بازدید دیروز : 175
  • بازدید کل : 715665

کتاب برنامه نویسی با اکسل - مبانی (جلد اول)


کتاب برنامه نویسی با اکسل - مبانی (جلد اول)

بسیاری از کاربران اکسل می توانند کار هایشان را با این نرم افزار انجام دهند , سؤال می کنند , چرا باید VBA را نیز یاد بگیرند؟

5 دلیل ارائه می کنم:

1-VBA به شما زمان می دهد: هدف اصلی VBA خودکار کردن کارهای تکراری مانند تهیه گزارش ماهانه و ... است. با خودکار کردن این وظایف ، زمان بیشتری برای انجام هر کاری که دوست دارید به دست می آورید.

2-VBA به شما قدرت می دهد: تمام محدودیت­ هایی که فکر می­ کنید نرم­ افزار اکسل داشته باشد به کمک ماکرو­ها می­ توان پوشش داد. اینجاست که VBA می تواند بسیار مفید باشد. می توانید به راحتی قابلیت های اکسل را برای ساختن یک چیز واقعاً قدرتمند و عالی با استفاده از VBA گسترش دهید.

3-VBA کاربران شما را راضی نگه خواهد داشت: با استفاده از VBA ، می توانیم رابط کاربر پسند برای برگه های خسته کننده خود ایجاد کنیم. این باعث می شود تا کاربران (کارفرمایان ، همکاران ، مشتریان) احساس رضایت کنند.

4-VBA هوش شما را تقویت می کند: دقیقاً مثل یادگیری یک زبان جدید است. یادگیری VBA مغز شما را فعال نگه می دارد و باعث می شود در جهات مختلف فکر کنید. مانند تمرینی برای سلول های خاکستری شما است.

5-VBA شما را به یک نیروی کلیدی تبدیل می کند: در این اقتصاد هر کسی که می تواند یک فرآیند را بهبود بخشد ، خطاها را کاهش دهد ، مشتری را تحت تأثیر قرار دهد ، رئیس خود را راضی نگه دارد آینده ای روشن خواهد داشت. VBA می تواند در تمام این جنبه ها به شما کمک کند.

اگر جالب به نظر می رسد ، قدم بعدی خود را بردارید و جلد اول مجموعه برنامه نویسی با اکسل , که به مبانی VBA پرداخته است را مطالعه کنید.

خبر خوب این است که برنامه­ نویسی با اکسل به همان اندازه که دشوار به نظر می ­رسد ، چندان هم دشوار نیست. اگر موافق نیست ، پس صبر کنید ...

اطلاعات تکمیلی و دریافت کتاب

 

مبلغ قابل پرداخت 130,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 933

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما