برنامه های کاربردی مهندسی

فایل‌های نقشه برداری

فایل‌های ژئوتکنیک

فایل های تاسیسات

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 158
  • بازدید دیروز : 196
  • بازدید کل : 709830

چند نمونه نمای مجتمع آپارتمانی


چند نمونه نمای مجتمع آپارتمانی

نمای ساختمان مسکونی امروزه از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار بوده و جلوه بیرونی منزل محسوب می‌شود. امروزه ساختمان سازها حتی قبل از شروع به ساخت، نقشه ها و جلوه نمای ساختمان خود را مشخص می‌کنند و این موضوع حتی در خرید و فروش نیز بسیار مورد توجه است. در پست زیر نیز تصویر تعدادی ، نمای ساختمان بسیار شیک و جدید را می‌توانید دریافت کنید.

طرح شیک و مدرن نمای ساختمان

یکی از ویژگیهای بصری ساختمانها از دید خارجی بحث نمای خارجی ساختمان است. برای جدید کردن نمای ساختمان مسکونی در صورت فراهم بودن شرایط می‌توانید با هزینه‌ایی کمتر نسبت به دوباره سازی یا خرید یک خانه جدید، شکل ساختمان خود را به بهترین شکل ممکن بروز کنید، نمایی که هم به بودجه و طرز زندگی شما بخورد و هم تحسین همگان را دربر داشته باشد. مطمئنا هر مقداری که خرج نمای بیرونی ساختمان مسکونی خود کنید همان مقدار هم بروی ارزش کلی خانه مسکونی شما خواهد آمد پس سعی کنید تا جایی که می توانید در این مورد فروگذاری نکنید. نمای ساختمان باید به گونه‌ای باشد که مهمانان را از همان فضای خیابان به داخل دعوت کند و ندای خانه‌ای گرم، نرم و جذاب را به آنها بدهد. حتی کوچکترین بروزرسانی در نمای خارجی خانه مانند رنگ زدن خالی می‌تواند سطح کلاس خانه را یک لول بالاتر ببرد. حتی الامکان سعی کنید از مقاوم ترین و باکیفیت ترین مواد در نمای ساختمان مسکونی خود استفاده کنید تا در شرایط آب و هوایی متفاوت مشکلی برایتان پیش نیاید. برای رنگ زدن نمای خانه هم بهتر است رنگی را انتخاب کنید که به استایل و سبک خانه شما بخورد، رنگی که ویژگی‌های معماری خانه شما را نمایان کند. در حال حاضر انواع گوناگونی از رنگ‌ها، مواد و لوازم مخصوص نمای خارجی ساختمان تولید شده‌اند که مناسب افراد مختلف با بودجه‌های کم و زیاد می‌باشد. با تغییر در ساختار خانه مانند درها، پارکینگ، نورپردازی، سقف، نمای سنگی و پنجره ها نمای ساختمان مسکونی خود را بروز نگهدارید.


مبلغ قابل پرداخت 40,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 858

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما